Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΝΟΝΕΣ / GAMEPLAY

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ BIG GAME ΤΥΠΟΥ "BATTLEFIELD"

  1. Στο παιχνίδι μπορούν να συμμετέχουν όλοι, με οποιουδήποτε είδους εξοπλισμό (marker, ρουχισμό κτλ - speedball. tactical. recball...)
  2. Το παιχνίδι βασίζεται την δημιουργία δύο (ή άλλες φορές τριών) μεγάλων σχηματισμών
  3. Επικεφαλής του κάθε σχηματισμού είναι ο "Αρχηγός" ο οποίος θα διοικεί και ο οποίος θα είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην ομάδα και στην Διοργάνωση, θα ορίζει τον ρόλο των ομάδων και θα δίνει τις αποστολές.
  4. Ο "Αρχηγός" σε κάθε παιχνίδι θα επιλέγεται από την Διοργάνωση. Για Αρχηγοί δύναται να δηλώνουν ενδιαφέρον όλοι οι παίκτες από οργανωμένες ομάδες. Οι Αρχηγοί οφείλουν να παρευρίσκονται στο briefing που θα πραγματοποιείται από την Διοργάνωση σε προκαθορισμένη ημέρα πριν το παιχνίδι.
  5. Η μικρότερη "μονάδα" του κάθε σχηματισμού είναι η "ομάδα" η οποία αποτελείται  από 5 έως 10 παίκτες (ανάλογα το παιχνίδι αλλά και τον τελικό αριθμό παικτών). Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ μπορεί κάποιος να κινήται μεμονωμένα ή σε ζευγάρι. Πως λειτουργεί αυτό? Κατά την έναρξη του παιχνιδιού, ο εκάστοτε Αρχηγός σε συνεργασία με την Διοργάνωση, χωρίζει την παράταξη του σε "ομάδες" (των 5 ή περισσοτέρων παικτών). Κάθε ομάδα θα ακολουθείται από τον Διαιτητή της. Η ομάδα αυτή δεν μπορεί να σπάσει. Οποιαδήποτε αποστολή ανατεθεί από τον Αρχηγό, θα ανατεθεί σε "ομάδα". Φυσικά σε περίπτωση απωλειών (dead παικτών), η ομάδα θα συνεχίσει να παίζει με λιγότερους παίκτες. 
  6. Τα παιχνίδια τύπου "Battlefield" έχουν να κάνουν με "κατάκτηση" περιοχής, η οποία εξομοιώνεται με την ύψωση ανάλογης με την παράταξη σημαίας. Ο αριθμός των σημαιών αυτός θα είναι πάντα μονός, και θα δίνει 100 πόντους
  7. Σε κάθε παιχνίδι θα υπάρχουν οι βάσεις όσες και οι παρατάξεις που αγωνίζονται. 
  8. Οι βάσεις είναι παράλληλα και τα σημεία RESPAWN. 
  9. Οι βάσεις θα είναι ορισμένες με ταινία
  10. Οι βάσεις ΔΕΝ καταλαμβάνονται, αλλά επιτρέπεται να δημιουργείται περιμετρικά "no fight zone" από τους επιτιθέμενους που δεν θα επιτρέπουν τους ενεργούς παίκτες να παίξουν που βγαίνουν από το Respawn Point,  σε μια διάμετρο περίπου 15-20 μέτρων. Σε κάθε περίπτωση αυτό θα ελέγχεται από τους Διαιτητές που θα ακολουθούν τις "ομάδες". 
  11. ΠΡΟΣΟΧΗ: αυτή η περίμετρος (15-20μ) ισχύει και για τους "ronin" αμυνόμενους (βλ. #15)
  12. Σε περίπτωση "εγκλωβισμού" παικτών μέσα στην βάση τους, αυτοί μέχρι να βγουν από την ορισμένη με ταινία περίμετρο, θεωρούνται LIVE αλλά δεν μπορούν ούτε να βάλουν προς τα έξω ούτε και να βληθούν από τους αντιπάλους τους. Για να ξεκινήσει οποιαδήποτε ανταλλαγή paintballs, πρέπει να βγουν εκτός ταινίας. Όσοι παραμένουν Live εντός ταινίας πρέπει να έχουν τάπα στο marker τους.
  13. Διαδικασία Respawn. Κάθε παίκτης που θα χτυπηθεί από μπίλια που σκάσει τοποθετεί το χέρι πάνω στο κεφάλι και κατευθύνεται στον Διαιτητή που ακολουθεί την ομάδα, ο οποίος σημειώνει το kill και ενημερώνει την βάση για τον dead παίκτη που έρχεται.Ο παίκτης βάζει τάπα στο marker και με το χέρι στο κεφάλι κατευθύνεται στην Βάση/Respawn Point, όπου και θα αναφερθεί στον εκεί Διαιτητή. Σε περίπτωση που υπάρξει διαφορά (δηλαδή κάποιος dead παίκτης δεν κάνει respawn), θα υπάρχει ποινή 50 πόντων. Επίσης, εάν κάποιος παίκτης αποκοπεί από την ομάδα του και ελεγχθεί από Διαιτητή, η ομάδα του επίσης λαμβάνει 50 πόντους ποινή.
  14. Όταν ο Dead παίκτης φθάσει στην Βάση/Respawn Point και αναφερθεί στον εκεί Διαιτητή θεωρείται αμέσως ενεργός και στην διάθεση του Αρχηγού. 

ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ "BATTLEFIELD COLOMBIA"
  • Στο Battlefield Colombia θα υπάρχουν 2 μεγάλες ομάδες οι οποίες θα ξεκινήσουν από τις βάσεις τους (που θα είναι παράλληλα και Respawn Point). 
  • Μέσα στον χώρο παιχνιδιού θα υπάρχουν 5 σημεία τα οποία θα πρέπει οι ομάδες να προσεγγίσουν και να ανεβάσουν την δική τους σημαία.
  • Μετά το πέρας της πρώτης ώρας παιχνιδιού, οι Αρχηγοί των ομάδων θα λάβουν οδηγίες ώστε να μεταφέρουν την Βάση/Respawn Point τους σε επόμενο σημείο. ΠΡΟΣΟΧΗ: το νέο αυτό σημείο θα είναι και βάση ανεφοδιασμού αφού εκεί θα υπάρχουν φιάλες αέρα ή compressor, όπως και paintballs (για όσους θα έχουν προμηθευτεί να ανάλογα κουπόνια). Οπότε οι ομάδες θα πρέπει να έχουν στο μυαλό τους ότι μετά το πέρας της πρώτης ώρας παιχνιδιού, το σημείο για Respawn τους έχει αλλάξει.
  • Μετά το πέρας και της 2ης ώρας παιχνιδιού, πάλι οι Αρχηγοί των ομάδων θα λάβουν οδηγίες ώστε να μεταφέρουν την Βάση/Respawn Point τους στο τρίτο σημείο.
  • Μετά την λήξη του παιχνιδιού νικήτρια θα αναδειχθεί αυτή με τους περισσότερους πόντους (από σημαίες) και που φυσικά δεν έχει αρνητικούς πόντους από ποινές

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Στο παιχνίδι επιτρέπεται (μάλλον επιβάλλεται κιόλας) η χρήση ασυρμάτων για την επικοινωνία μεταξύ των παικτών. Όμως μαζί με τον ρόλο τους, οι Διαιτητές παράλληλα θα λειτουργούν και σαν "ασυρματιστές" των ομάδων που συνοδεύουν. 

Οπότε οτιδήποτε χρειάζεται να λεχθεί ανάμεσα στις ομάδες που παίζουν και στο Αρχηγείο, μπορεί να γίνει με την χρήση των διαιτητών.



ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

Η τροφοδοσία του παιχνιδιού σε αέρα και paintballs θα είναι μέρος του σεναρίου του παιχνιδιού.

Το ελικόπτερο της γνωστής εταιρίας "Khashogi's Guns, Ammo & Troops", έχει αναλάβει την τροφοδοσία και των δύο αντιμαχόμενων πλευρών.

Οπότε ελικόπτερο της εταιρίας θα κινήται κυκλικά του χώρου και θα προσγειώνεται με "παράθυρα" των 15 λεπτών εναλλάξ στις ενεργές βάσεις των αντιπάλων για όλη την διάρκεια του παιχνιδιού.

Εκεί οι παίκτες θα μπορούν να ανεφοδιαστούν σε αέρα (από τα αεροθυλάκια με δυνατότητα 4000-4500 psi) καθώς σε paintballs κάνοντας χρήση των κουπονιών που θα έχουν προαγοράσει κατά το registration.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου